ד"ר איריס בר-און
טיפול אישי, זוגי ומיני - הרצאות- סדנאות

איך לדבר על זה?

מחנכים את הילדים שלנו למיניות בריאה וביטחון עצמי

סדנה להורים בת 3 מפגשים

אנחנו חיים בעידן בו הכל פתוח, הכל פרוץ וחופשי מצד אחד, וההורים כל כך עסוקים ועמוסים בשגרת החיים והפרנסה מצד שני, שפעמים רבות נושא החינוך המיני, שהוא נושא שלרוב ההורים לא קל לעסוק בו נדחק לפינה ופשוט לא מדברים עליו. הילדים כבר לומדים כל מה שצריך מהאינטרנט, מהטלוויזיה ומהחברים. מקרים קשים של אלימות מינית, מקרי אכזריות ו’בולינג’ קשים, חוסר גבולות והמון ילדים שגדלים עם ביטחון מעורער.

אבל לא כך זה צריך להיות!

הורים כבר מבינים שאי אפשר לומר שיהיה בסדר ולא לדבר עם הילדים על הנושא.

כד”ר בחינוך מיני לילדים ומטפלת בתחום הזוגי, האישי והמיני אני פוגשת בהורים רבים המבולבלים בכל הקשור לנושא המין ויחסי מין, כיצד לדבר על כך עם הילדים.

אז בואו ללמוד ולקבל כלים וידע שהם כה חשובים והכרחיים בכל שלבי החיים, המקנים לכם את האפשרות לחנך את ילדיכם לבטחון עצמי, תקשורת פתוחה ולמיניות בריאה.

תוכן המפגשים:

מפגש ראשון – איך לדבר עם ילדים על מיניות

מטרת ההרצאה היא למנוע בראש ובראשונה פגיעות מיניות בילדים. נלמד ונדבר על נושאים, כגון: מתי אבא מפסיק לרחוץ את הילד, עד איזה שלב מותר להסתובב חצי עירום בבית, מה מותר או אסור להגיד בפני הילדים, חינוך, הדרכה הורית ועוד.

מפגש שני – השפעת הזוגיות על עתיד הילד

ידוע שהקשר הזוגי בין ההורים משפיע באופן ישיר על הביטחון העצמי ועל הזהות המינית של הילד. ההרצאה עוסקת בסוגיות כיצד הילד רואה את הזוגיות של ההורים, מה המסרים שהוא מקבל, משמעות חוסר הכבוד בבית – צעקות, כעסים, קללות, שתיקה רועמת וכו’. כמו כן, נעסוק בין היתר, בבניית מודל זוגי ובריא אשר ישפיע על התפתחותם הנפשית והמינית התקינה של ילדינו.

מפגש שלישי – איזה מין זה

אין היום אפשרות ריאלית למנוע או לא להיחשף לפורנוגרפיה. המדיה והאינטרנט מוצפים בה, ופשוט אין סיכוי שהילדים שלנו לא יהיו מודעים אליה ולא יחשפו לקיומה. מצד שני, ניתן לאזן את הקלות בצפייה באתרי סקס ולהקטין את החרדה שלנו כהורים.

ההרצאה תשלב סימולציות של מצבים מהמציאות של כולנו ותתן ידע להתפתחות המינית של הילדים בשלבי החיים ומהם הגבולות והצרכים ואיך ליצור תקשורת בריאה המקנה מיניות וזוגיות בריאה.

לתיאום הרצאה צרו קשר

הרצאות נוספות לאירועים פרטיים
אופטימיות היא שם המשחק
האם נולדים כועסים? מקטרים? לא מרוצים? איך אפשר ללמוד להכיל, איך לשנות את החשיבה ולמלא את חצי הכוס הריקה....
לפרטים
זוגיות זה לא צחוק – זה עבודה!
סדנה להורים
לפרטים
לגעת באושר
המציאות והמתחים כופים עלינו שיגרה משעממת, מצמידים אותנו לכורסת הטלוויזיה, ובלי שנרגיש מובילים אותנו לשגרה...
לפרטים
הרצאות נוספות למוסדות חינוך, נוער והורים
איך לדבר על זה?
סדנה להורים
לפרטים
בואו נדבר על זה!
הרצאה לתלמידי תיכון
לפרטים
הפחד לאהוב - דור ה- Y
הרצאה לתלמידים
לפרטים

בואו נדבר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם