ד"ר איריס בר-און
טיפול אישי, זוגי ומיני - הרצאות- סדנאות

רעיונות לגיוון הסקס

רעיונות לגיוון סקס

סקס זה דבר משעמם, לא?

זו אחת התלונות שאני שומעת הכי הרבה בקליניקה שלי.

זוגות שנמצאים יחד הרבה שנים סובלים מסקס משעמם – הכל צפוי, ידוע ואין ריגוש.

נכון, זה מאוד קשה להניע ולהתניע תשוקה. גם הרצון לא תמיד נמצא שם –

אז מה עושים? נסו האחד את השנייה ותופתעו!

חשוב לראות ולהרגיש את השינויים בקשר הזוגי שלכם. לא להירדם בשמירה, לא לחנוק את בן או בת הזוג להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולעמוד על משמר הזוגיות.

פנו זמן איכות מיוחד עם בן הזוג, כולל דייטים לסקס.

השגרה משתלטת על החיים ואי אפשר לחכות לספונטניות.

! לתת לילדיכם הרגשה שאתם תמיד קשובים ונמצאים שם בשבילם גם כשהם טועים.

חברות וחברים - כולם זקוקים לתקשורת אינטימית

# לחקור יחד את נושא המין – לקרוא על האזורים האינטימיים שאתם עדיין לא מכירים בגוף, ללמוד על הפיזיולוגיה של האישה והגבר, המחזור הנשי ותקופת הביוץ, מולטי-אורגזמה גברית ונשית, נקודת הג’י ועוד המון תוכן שיש באינטרנט על מיניות.  

# תקשורת אינטימית – נסו לייצר שיחה על מה שאתם אוהבים/רוצים לנסות/ מפנטזים. שיחה טובה על כוס יין יכולה לגלות הפתעות שלא ידעתם עליהם. אם זה מאגר, ישנם משחקי קלפים שעוזרים לפתוח את הנושא.

# העובדה כי הילדות מאחוריכם אין פירושה שאסור לכם לשחק בצעצועים יותר. צעצועים למבוגרים עשויים לשמח אתכם לא פחות מצעצועי הילדים שמילאו את ביתכם לפני כמה עשורים. קנו לכם צעצוע או שניים ושחקו להנאתכם!

# ארגנו לכם מגירת תחפושות קטנה ובה תלבושות שונות, אזיקוני פרווה, שוט או כל אביזר אחר המסעיר את דמיונכם. הדימיון לא עובד, גשו לחנות הסקס הקרובה לביתכם ותהנו מהשופינג!

# דאגו כי בחדר השינה שלכם יהיו מגרות נעולות בהן תאחסנו את צעצועי המין שלכם.

# אחרי סקס סוער אתם עשויים לחוש צמא ולרצות לשתות משהו קטן לפני הסיבוב הבא. מיניבר משקאות קטן ומצויד היטב הניצב בחדר השינה שלכם יעשה את העבודה.

# ציידו את מיטתכם במצעים אסתטיים, הרמוניים ונעימים למגע. שימו לב לצבעים, למרקם ולדוגמאות שעל המיטה בה אתם מתכננים סקס סוער. אין להאשים איש אם לא יצליח להבעיר בעצמו תשוקה לוהטת על גבי מצעי פו הדוב מהוהים ובלויים מרוב כביסות. הישמרו שלא להפוך את חדר השינה לפינת אוכל אלא אם כן דאגתם מבעוד מועד למגש מיטה מפנק המיועד רק לכם.

# נר עם להבה בוערת, שמן עיסוי וקרם ריחני הם ציוד חובה בכל חדר שינה זוגי.

# לעולם אל תוותרו על נשיקה צרפתית כמשחק מקדים. מראה עיניים גורם למשיכה מינית, ריחות נעימים מעוררים תשוקה מינית ומגע נעים מביא לתשוקה מוגברת. נשיקה צרפתית היא הדרך הבטוחה ביותר לשלב את כל השלושה ולשלהב את המערכת כולה לעוררות מינית גבוהה.

# גוונו את המקומות בהם אתם מקיימים סקס. נסו לנדוד מחדר השינה לסלון, למטבח לחדר הכביסה ולחדרים אחרים בבתים אחרים אם אתם חשים נועזים במיוחד… נסו לעשות סקס בשעות שונות מאלה שאתם רגילים – קוויקי לוהט בשעת הפסקת הצהרים עשוי להצית בכם אש שתבעיר אף את מפגשי הלילה השגרתיים ביותר שלכם.

# עשו סקס במקומות ציבוריים. מין סוער בשירותים של המסעדה אליה יצאתם עם חברים עשוי להעניק לכם ריגוש מטורף ואת הזיכרון הזה לא תשכחו לעולם! סקס במכונית, על שפת הים, על השולחן בעבודה, על מכונת הכביסה וכמובן, אל תשכחו את משחק האינסטלאטור להנאה אוראלית מושלמת…

# קבעו פגישה למין מזדמן בצימר או במלון. ביימו לעצמכם סצינה לוהטת מסרט כחול, תכננו, צלמו, פנטזו! הכל מותר בהסכמה ובגבולות שהצבתם לכם.

אל תוותרו על סקס בקשר הזוגי שלכם – אל תתעלמו מההנאה שפשוט מחכה שתגלו אותה.

תעשירו, תשנו ותהנו.

ואל תשכחו – סקס הוא האנטיביוטיקה של הטבע💘

שתפו:

עוד מאמרים מהבלוג

צרו קשר

בואו נדבר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם